en ny vecka

nu är de ny vecka igen ..  tiden bara flyger iväg och de är massa som måsste göras .. har 1000 saker i huvudet som jag måsste få ur mig ..  ( är på god väg.)  i skolan jobbar man på och det har redan blivit en hel del sena kvällar ..  känner att jag börjar få massa saker gjorda . håller även på att försöka lära mig ps3 på ett nytt arbetssätt som jag börjar gilla ..   detta är en bild jag har hållt på med ett tag , eller ja någon dag ..  den är inte helt okej , men ska göra ett nytt försök under veckan hoppas jag .. sysstern min


måsste även taq i tur med mitt 3d program nu och lära mig de så man kan börja kombinera 3d och bilder i photoshop ..  det får bli mitt nästa mål !!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback