31 snöskitväder

idag vaknade man vid en 10:00 helt utvilad och ingen värk i kroppen för första gången på jag vet inte hur länge , gud så skönt de är då dessa dagar inträffar...
fick full energi och sprang upp å rakade av mig allt skägg hahaha ..  och då man väl var färdigt med de var de dax för duschen trodde jag ,   satte på vattnet och väntade på att de skulle bli varmt , och då man väl stod där i evigheter naken och blottad för dushen, så hade man inget varmvatten , det var bara att ta på sig kläderna igen och vänta på att värmen skulle komma vid ett senare tillfälle ....  unge fär vid en 11:00 kom mamma med en handuk runnt huvudet och jag frågade om varmvattnet funkade nu !!!  hon sa bara ne med hackande tänder hahah ..     så jag testade åter igen med att vri på kökskranen och se om de funkade och de gjorde de .  överlycklig sprang man till dushen och drog av sig kläderna åter igen och satte på vattnet, (värme )... 
gick in i duschen och då man väl kommit till de stadie då man har shampoo överallt blev de svinkalt  "PANIK" .  det blev att snabbt skölja av sig medan an fick stora köldskador på kroppen känndes de som .. usch .. 

efter denna hemska morgon i iskallt vatten åkte man till nina där jag skulle hjälpa henne att vara drejlärare ..  mmh de var kanske inte de simplaste , men jag tyckte då att jag klarade de galant efter att ha fått lera över hela mig ..  hehehe ..  dessa elever !!!!.
sedan då allt äntligen tagit slut så blev de hemfärd i världens snökaos  och mot facebook!!!!( hahah)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback