GÖTEBORG!!!!!

  Nu har de vart ett tag sedan jag bloggade.   tiden har inte  räckt till då man blivit kär och då man fart till gbg så fort man vart ledig.  har även jobbat och försökt få tiden till att vara med mina älskade vänner..   men nu ska jag bli bättre ska jag lova..    

mina dagar nu i sommar har som sagt gått åt till mina Vänner,  min älskade man ,  kissekatten =)  ,   Renovering av lägenheten ,   härliga utflyckter och små fester.       För första gången på länge känner jag mig lycklig måste jag medge och snart är jag´helt fast i gbg för en framtid, de ska bli så spännande. 



 


   love youMellon är vår lille bad boy som är ute å spöar katter på nätterna =) FIGHTER CAT











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback