söndag 25 april

idag har man haft kalas för systern här hemma . så dagen började ju med en hel del städning innan alla kom ,

 sedan efter de följde jag med ,mor och far till några av deras kompisar som köpt en sommarstuga i söne och som de renoverar och gör i ordning .     blev även en liten färd mot deras nya bad och båtställe , 10 min från stugan ..   så skönt att röra på benen då man suttit ner på en stol rätt länge innan ..  
efter att ha vart där i ca 2 timmar blev de bilfärd hem , där jag upptäckte en älg på en sido-väg som  pappa sedan var tvungen att köra in på ,(mamman  är rädder som jag vet inte vad  och vill att vi ska vända innan älgen får fnatt och ger sig på bilen) .  medan pappa ville att jag skulle få ett nytt närbildskort  . hihih ,  säger bara gud så stora de är ,, och så jävla synd att jag inte fick upp kameran i tid ,,  fick bara kort på röven  och de var ett dåligt kort där man inte ser något.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback