20 april

denna dag började med att man hade bråttom till skolan och glömde helt att ta med mig arbetskläderna ,  så de blev inte så mycket gjort som de kunde ha blivit ,,  sedan var jag även en sväng på körskolan och övningskörde lite med tove ,,  mmh gick ju inte häller så bra de ,  vart så nervös av någon anledning . (kan vara att de var typ et år sedan jag körde med henne ,,  uppgifterna jag fick att genomföra gick bra , men den övriga körningen gick inte lika så ....   efter de vart jag så besviken på mig sj...
gick där efter en snabbsväng till skolan och avslutade de jag började med under förmiddagen och sedan hem för att baka bullar..  hihih de gick därimot mycket bra och fick gjort en 100 stycken som nu ligger i frysen . 

efter ett hektiskt bakande kom besvikelsen av körlektionen och bestämde mig för att träna på teorin som tog en 3 försök och sedan hade jag bara 4 fel ,, wohoo , innan de hade jag dock bara 47 rätt , något som jag alltid brukar få , sedan steg de till 50  och den sissta gången 61 ,   så nu är målet att hålla uppe de poängen så man kan klara något!!!












Kommentarer
Postat av: Linda R

Kul o höra att du börjat köra igen =)

Då kan du ju köra race hit =) Sen så vet ja ju att du är grym på att köra bilen om du vill =)

2010-04-21 @ 20:53:01
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ,, jo nu är typ allt bokat , så jag ska ha de innan sommaren om jag får bestämma

2010-04-25 @ 14:22:55
Postat av: Linda R

Låter fint ju =)

Gillar din nya design dessutom. Kanske hinner ses snart =)

2010-04-25 @ 19:19:42
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback