prag

skrev ett inlägg om prag i fredags som helt har kommit bort av någon konstig anledning och jag orkar inte skriva om de .. tack och låv finns alla bilder kvar så lägger bara ut dem .. 

kan ju även säga att det är helt ortoligt fint i Prag, och jag hade jävligt roligt och skulle mer än gjärna göra om det
.här hamnade vi på en marknad med mat och konstiga klädergalen kvinna i tunelbanandet smaka äpplehittade en nattklubb i en källare då jag skulle gå på wcså ser de utglasbruketpingviner som lyser vin vin vinhär är en gigantisk bäbis . eller ja det fanns tre , men valde att smeka den med finast bakhär dricker vi vin på en vinodling där man kan se hela praginne i den stora kyrkan ... helt obeskrivligt storden göööör stoooora kyrkan , helt otroligt fintror de var skådespelare , en log åt mig på väg upp till en kyrkapå väg ner till tunnelbanan27 grader och en tequila sunrise svalkade gotten kyrkogård med 9 lager av männsiksor som ligger på varandra med gravstenar som står höller om bölleromgtror jaöl 15 krvad ska man säga?fins en hel del uteliggare i stadenfulaste mopedbilen i Praghär är båt-hotellet vi bodde påpå bussen i berlin en snabbsvängpå en bro i danmarkett stopp innan kvällen i Danmark











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback