fredag 26

idag blev de en sväng till skövde för att kolla på en utställning av en bildlärare vi har ..  ja vet inte riktigt vad jag ska säga om den.    sedan åkte jag , petra ,johanna och elin till Jula huset för att kolla på arbetsbyxer ...  alla hittade så klart byxer förutom jag (det fanns inte i min storlek).. 

på kvällen sedan drog man till Sara och Malin där vi satt till en början hos sara och drack lite vin och målade fula saker på hennes "tavla".  sedan då vi blivit lite runda om fötterna och sara bestämt sig för vilka skor hon skulle ta drog vi till Stadt ..  hahah vi var la bland de första mäniskorna som var där till en början, men folket stömade sedan in och det blev knökat..  blev sedan lite för många drinkar och jag mins typ inte hälften av kvällen . (inte så roligt )..  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback