skriver ut lite !!! :)

Nu har jag fått någon typ av kicka av något känns de som .. är super pigg och jätte glad ,,, tärrar sandra jusst nu på msn .. (tycker synd om henne   !!!!!!! NOT!!!!!!) hehehehe 

Denna dagen har gått upp i rök känns de som ,,  har julstädat i skolan idag och de tog bara si sådär hela dagen  (wohoooo) .. men nu är jag äntligen färdig och de sissta ska ut ur ugnen imorgon , (fan va gött)... 


Detta halvåret i skolan har bara sagt poff  och så var de borta ..  de var ju inte länge sedan man låg på stranden och göttade sig .... känner även att paniken börjar krypa sig fram med vad man ska göra då skolan är slut ..  mmmhhh   ska man börja jobba eller plugga mera är den stora frågan!!!!!!. 


Imorgon blir de en runda på stan för att köpa de sissta julklapparna och sedan till systemet för att köpa sprit till julfesten, (som även den är imorgon ..)  de ska bli något fruktansvärt roligt ,  hoppas att det blir sådant drag som de var förra året..  då vi höll på till klockan 06:00 på morgonen , det var om man så säger en minnesvärd natt av  de värsta händelser..  



jusst de  !!! måsste bara tala om att jag nu igen har börjat att skissa på saker då jag inte har något att göra om kvällarna ,  senast blev de en tiger  hehehe ,,  inte så bra , men nu jävlar har jag gett mig fan på att jag ska lyckas göra något bra ..  så detta är första bilden ,,  nu återstår de bara att göra en som ska vara 100 % bättre  och snyggare än den jävla skissen hahaaha 

 tiger











Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Tigern blev ju skitsnygg :D

2009-12-15 @ 22:18:25
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback