torsdag-fredag 18-19/12

julfest med skolan och området.

klockan 18:30 började vi förfesta i skolan smått tog en öl och begedde oss till svenska hem där festen skulle vara.  
mellan 20:00-21:30 åt vi julbord med en efterätt av godis och kaffe hahaha..
21:30-01:00 dansade vi och stod i baren . 
mellan 01:00-05:00 var vi på skolan där vi körde lite efterfest eftersom svenska hem var tvungen och stänga ner lokalen.
05:00-06:00 råkade stänga ute oss från skolan och jag fick stå kvar till klockan 06:00 då min tagg funkade till dörrporten. 
träffade även min morfar utanför som letade efter nina . 
06:00-07:00 morfar körde hem nina och mig . 

Utvärdering:   en mycket rolig kväll som man inte kommer att glömma ,  ser fram imot nästa. 
finns aldeles för mycket att säga om kvällen och det är mycket som jag skulle kunna skriva som vissa andra skulle strypa mig för om jag skrev så lämnar det som de är  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback