6-7 december

nu har det varit julmarknad ,   min klass och jag har gjort iårdning för att sälja keramik . något som gick bättre än förväntat .. vi sålde både privat och för  klasskassan för att samla in pengar till Japan dit vi kanske beger oss nästa år..  det har varit en hård vecka med mycket arbete . vi skulle bygga en ugn för att bränna i ,utomhus under marknadens gång och gjort klara saker som vi skulle bränna,  de nybrända sakerna gick även hem bland "kunderna"..
Folket på marknaden hade ett större intresse av keramik än vi hade trott.
vi förssökte även sälja glögg och sånnt , men vi hade dock inte fått någon förvarning om att det skulle stå små barn och dela ut de gratis så det blev en förlust (  och då menar jag glöggen)... 

haha jag fick massa saker sålda och det blev en hel del pengar till julklappar =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback