sikka as

ja vad ska man säga, tydligen är de massa saker som klassen håller hemligt för mig .. var nämligen och frågade idag och de bemötte mig med världens försvars ställning och att jag inte hade något med de att göra,  och man kunde se falskheten i de dom sa rätt tydligt ..  känner nu att de håller på att frysa ut mig !!(kan inte fatta varför, har nämligen inte gjort något mot dem) . jaja men vad ska man göra åt saken då de inte kan vara öppna med vad de tycker . allså de kan inte stå för sina ord ..
men nu vet jag att de är falska och att de pratar bakom min rygg,  om vad vet jag inte , och de vågar ju inte säga något till mig utan pratar hällre om mig . 
detta ska allså vara vuxna människor som ska kunna säga vad de tycker och istället känns de som om man vore på lågstadiet !!!!!.
men nu har jag tröttnat att ödsla min energi på dem och går därför till nästa person jag har problem med , (en lärare)..  ska se om jag kan få lite ändringar och info om vissa saker och kan inte hon svara så blir de rektorn ..  
Livet är så underbart jusst nu!!!

en posetiv sak som hände idag var att jag äntligen är klar med csn och nu får jag mina pengar innom kort!!! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback