HATA CSN !!!

ja dagen började bra , med lite kaffe i kroppen och sedan vart man full igång ...  
Hade lite nya idér som jag provade att genomföra till projektet..   (att göra ett tryck i ps4 som jag kan trycka på mina uppläggningsfat ..  )
ëfter lite knep och knåp så hade man ett tryck som vart lite schack inspererat och då man väl suttit och fått ihop trycket under 1 timmas pysslande  fick jag stora problem med att skriva ut det ..  skrivarna på skolan levde sitt eget liv av massa fel "som papper som fastnat både här och där "..  men efter ca en timma så hade man fått ut sitt tryck ..  (att de var tålamodskrävande )..
de blev även en lunch med Nina på nya thai resturangen i stan ..  de var bra , med god mat .  trevligt   trevligt .. 
fick även reda på lite saker och som jag snabbt listade ut om vad de gällde ..   min klass som jag vetat länge efter skolans krismöte hade min klass ett möte själva med rektorn ..  och jag brydde mig inte så mycket om de ..   fast under de senaste veckorna har min klass vart mycket konstig mot mig och då jag väl listat ut lite saker så tror jag att de pratat ner mig och en person som de säger att hon mobbat dem ...  jävla människor till att inte veta ett skit .  de lever i sin egena fantasi värld ...  de är inte i skolan för att lära sig utan de är bara där för att leka ...  här betalar man pengar för undervisning och vad får man  INGET!!!..    så imorgon ska jag prata med dem och fråga vad de är dom håller på med ..  

efter ha lugnat ner mig begav vi oss mot skolan igen där jag fortsatte med mitt tryck ..   skulle få över de på en ram som tog lite tid men de gick ..  och lite försnabbt började jag använda ramen och trycka ..   hela skiten gick åt skogen och jag fick börja om .. mmh höll på med den skiten till klockan 19:15  sedan vart jag klar..  
bestämde mig då för att gå till min bror för att se hur han mådde efter sin bilolycka och sedan hem ..  

då jag väl kommit hem lagat min matlåda fick jag syn på bordet brev från CSN ..  jag tänkte äntligen ´har jag fått mina pengar .   men de visade sig vara papper som jag redan skickat in till dem .  (ville bara explodera)...  2 månader utan pengar  och nu får jag vänta ännu längre ..   vad är de dom håller på med på de skitstället .. samma visa varje år . de får bli en sväng till skolans ansvariga tant som har hand om detta imorgon .. så ska hon få ringa och reda ut detta .. jag orkar inte mer .. nu har jag hållt på med detta sedan 11 januari och står inte ut med att de åter om igen gör samma fel hela tiden ..   HATAR CSN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
  












Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Vad har hänt din bror? Så galet som han körde när jag åkte med sist, så var det väntat att det skulle hända något :/

2010-02-11 @ 19:34:51
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback