fredagen

tja dagen började att man tog en sväng till skolan där man för en gångs skull avslutade de man gjort under veckan och för första fången på länge blev man klar vid en halv fyra ..  det blev en kort sväng hem där jag lagade mat , bytte om och sedan drog man sig tillbaka till staden där jag skulle till caroline  ettan ..  hon skulle laga mat för mig , lotti, och frida..
mycket trevligt och gott må jag säga , hon lagade något lebanesiskt som var otroligt gott och enkelt ..  efter de blev de lite vindrickande och tjötande ..  mycket trevligt . skrattade så jag höll på å dö ..  hihi  och för en gångs skull var de också frida som vart lika lättpåverkad av vinet som jag blev hahah .. munnen gick i ett och sedan blev de snabbt hemmåt efter en trevlig kväll ..  gör jag mer än gjärna om.

carolin och lotti där bak












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback