1 /8

Ja......... idag har jag jobbat till klockan 13:00. sedan blev det lite solande , (man måsste passa på medan solen är framme).
Senare vid ´16:00  kom min bror och hans tjej med en kompis ..   jag och pow bestämde oss för att gå ut i skogen och leta efter lite svamp , något som vi aldrig hittade. 
Det blev istället ett massa plockande av blåbär i ca 3 timmar bland fästingar och myggor som var på oss i ett .  insåg bara mer och mer hur jobbigt det är att vara ute i skogen.. kännde bara efter ett tag att jag ville bränna ner skogen till grunden och få ett slut på alla hemska djur.

Efter blåbärsplockandet begav vi oss hemmåt och efter de åkt hem började jag att koka saft, som visade sig smaka skit och ingenting .)     blåbärsplockningen skedde helt i onödan (fy för fan)...   under själva tillverkningen av saften fick jag öven veta att vi hade besök av en igelkott som hade lagt sig för att sova i solen vid trädgårdslandet, (en välldigt söt liten figur).......
blåbärssafts-tilverkningen igelkott som tagit lite rast från omvärlden
 












Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Vad söt han var :D

2009-08-02 @ 20:42:38
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback