Vårgårda

I dag har man kört min första långa sträcka helt ensam i bilen för att få träffa min kära linda i Vårgårda..    Måsste säga att de gick bättre än förväntat, kom fram levandes och hem helt oskadd.        hade de jätte mysigt med lite spel, fika och en liten utflyckt till hennes hus där man fick se all renovering som pågår.   Mycket mysigt!!!!!

Efter att ha vart hos linda åkte jag hem för att hämta mamma och mitt nya körkort hahaha ,,   måsste säga att jag såg mycket arg ut på den bilden ..

Har även haft full panik på att få tag i min älskling som jag saknar allt mer och mer för var dag ,   jävla sömntuta som gör en orolig då han inte svarar i mobilen ..   äntligen så är de inte så många dagar kvar tills jag får träffa min lilla sångfågel / Ipad missbrukare 
spelmissbrukare











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback