Tiden flyger iväg!!!!

Gud så tiden går snabbt,   ja vad har hänt sedan sisst?  

* jag och gubben min har vart ute och gått en tre timmars promenad som höll på att knäcka mig !!!

*Har vart och hälsat på min älskade linda i vårgårda där man har fått höra skvaller,  kollat på hennes nya hus och hört på hennes alla planer om huset..  är super taggad och måsste nog åka dit snart igen och se hur de går med renovering mm . hihihih   fick även följa med henne till barnmorskan och lyssna på bäbisens hjärta .    känndes helt underbart att fått träffa henne igen!!!

* Var en sväng i Lidköping för att göra teoriprov och hälsa på familjen.

*kollat på resident evil 3D med min älskling..  den vart bra , blev rädd ett antal gånger då sakerna flög fram i ansiktet på en.  hihihi ..

Resident Evil 3

*Åkt tillbaka till Lidköping för att gå till tandläkaren och övningsköra för att sedan göra min uppkörning som jag klarade och nu mera har man körkort.    har även träffat mina godingar Sara och Malin en sväng , kollade på film och tjötade skit..  mycket mysigt har saknat detta.

*De som återstår att göra är att gå på 60 års kalas för mormor , där vi ska ut och spela golf hihihi  de ska bli super  kul eftersom jag aldrig provat de förut.   Efter den dagen ska även familjen åka med mig till gbg så jag kan få upp min tv och allt annat nu,   ska bli skönt att få de avklarat nu så jag kan släppa greppet om lidköping..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback