helgen

Fredag:

Idag var man i skolan och strässade färdigt mina arbeten för att sedan gå på stan med sara, gustav och malin . 
det blev lite shopping och fika , och en sväng till systemet .
efter de var de full fart hem till malin där vi började förfesta lite .   hihih  drack lite :vin ,cider och jäger, mums..  
de blev efter en lång förfest en utekväll på stadt med mina godingar sara och malin , hade super roligt .
kvällen avslutade nästan som vanligt med torngrillen dä de blev en kebab i bröd. hihih ..   efter de blev de en sväng mot cyken för att ta sig hem , men under halva vägen mötte jag min gamla dagmamma som skulle hem så jag åkte med där , (tackar så mycket för de )  hade nog aldrig kommit hem levande om ja cyklade.


Lördagen:
 vaknade upp av att pappa knackade på mitt fönster på morgonen och ville in i huset . tydligen hade han blivit utelåst på morgonen då mamma åkt för att jobba .  men klockan var 10 och jag bestämde mig för att gå upp och dusha ..  kände mig rätt bra till att börja med , men efter att vart vaken en timma kom baksmällan ikapp mig och jag trodde jag skulle avlida.   låg och såg på serier hela dagen och avklarade hela sesongen av moonlight.
ungefär vid en 13:00  blev de en sväng mot toan för att spy upp de sissta av alkoholen , funderade lite varför jag vart så otroligt bakfull och kollade sedan en sväng på mitt konto,,  då jag fick se summan som var kvar där höll jag på att få en hjärtatack och flyga av soffan ..   omg , härdan efter blir det bara att ta med sig kontanter om ja ska ut , för så här mycket får man inte köpa i baren ..   (hoppas att jag har lärt mig min lexa där )..


Söndag:   vaknade upp vid en 9:00  och är fortfarande bakis ,, tänkte de här kan ju då inte vara sannt ..  men efter att ha ätit frukost och slappnat av lite till blev de en sväng till skövde med båda päronen och min bror .
de blev inte så mycket inhandlat men de var rätt skönt att åka från stan lite .   även att tillbringa lite tid med brodern .. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback