se upp i backen!!! 6jan

igår vart de pulkaåkning först i majåker hos sandra där vi åkte som tokar ner för en liten backe..  sedqan blev de grillning och en sväng genom hela staden för att leta efter pulker ..  vi kom på att de gick så jävlans snabbt  med jusst pulka och de var något fruktansvärt roligt ..  men vår lilla stad hade fan inga pulkor.. alla var slut ..  sikken skit ..    så de blev en sväng hem till mig för att hämta bobbar och sedan gav vi oss iväg till rådaq för att åka där .. 
fan där hittade vi en glas hal  backe som var as kul ..  man flög ner i världens fart och slog halvt ihjäl sig ..  sandra har både kort och filmer på detta .  jag fick bara med min kamera under självaste grillandet hos sandra.. 
detta var då en dag att minnas , sisst jag åkte pulka var jag si sådär 10 -12 år ,. 
efter att ha åkt pulka, halvt slått ihjäl sig och druckit lite värmande  blev de en sväng hem till sandra där vi avslutade kvällen med att smälla lite raketer .. 
dahhhhmitt i tugganwiii=)
=)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback