Nyår 2010

ja vad ska man säga om kvällen??   jo den började mycket bra  hos johannes med trevligt folk och god mat. sandra hade ordnat maten som bestod av PLANKA och POTATIS gratäng.  sedan blev de efterrät som jag gjort, (kladdkaka med blåbär/ hallon och grädde) , mums.. 
Då vi ätit och druckit  klart blev de sedan taxi in till staden för att kolla på folk och fyverkerier.. som vanligt var de kaos på torget och det var svårt att hålla ihop, men de absolut värsta var den bitande kylan som långsamt kylde ner kroppen så man skulle kunna tro att man skulle dö vilken minut som hällst. fötterna domnade bort snabbt och fan vad smärtsamt de var att gå ..  
Då det var färdifirat på torget fick vi full panik för kylan och försökte få tag i människor som man kunde gå på efterfest hos ,  (jävla mobilnät , funkade varken att smsa eller ringa ) ..  men efter att försökt ringa massa människor drog jag linda och johannes hem till johannes lägenhet för att värma oss .. hade inte räknat att gå så jävla långt dock som vi fick göra , men men blev ju lite varmare på vägen dit ..  Efter att ha druckit lite där somnade man lätt i soffan , och vaknade sedan upp av , ja inte de mysigaste om man säger så .ni förstår nog .  så fick panik och försvann fort ut ur lägenheten ..  bestämde mig först för att gå hem , men som sagt har jag en lång bite att gå, så ringde min malin och väkte henne vid en 04:00 och frågade om jag kunde få sova hos henne , ( tackar malin av hela mitt hjärta för detta)..    så det blev en aning kortare bete att gå och då jag väll kommit fram ringde jag britta som fick komma och öppna malins portdörren ...   sedan blev de ett väldigt kort samtal och sedan somnade man på än en ny soffa , där man kunde sova ostört!!!... 
Vaknade sedan upp 11:30 utvilad  och med nya krafter trodde jag.. visade sig dock att jag fortfarande var en aning fuller..   
då vi vaknat till yttligare så blev de en sväng till magasinet för att köpa lite frukost..   mumma. 
efter de vart de lite slöande och en promenad , sedan blev de en hemfärd..  

De här är lite vad som hände på mitt nya år.  säger bara tack till mina underbara vänner till en toppen kväll!!!!.. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback