29 jan

idag började dagen med att man försov sig till ca klockan 9:00
det blev fart i bena och gjorde mig klar för bussen
'kollade även snabbt in internet banken om csn satt in mina pengar på kontot,   de hade de inte gjort och nu börjar jag hata dem .. 

drog till bussen och kunde inte fatta vilken bitande kyla de var ute ,  öronen frös till is och sedan gick man på bussen som vart lite sen ..  mmh
kom fram till skolan
drack en kopp caffe innan jag började arbeta

gjorde iordning mina stora skålar
blandade glasyrer
åt mat och åter ner till arbetet
klockan blev 6 (jag fick panik) är vrålhungrig
städade i ren hast!
Begav mig  till resecentrum
träffade en föredetta klasskompis pontus som satt och väntade på att hans far skulle komma och hämta honnom ..  (den mest stelaste lilla pratstund jag fört på länge) men roligt att se att han lever..

sprang sedan till bussen
kom hem
gjorde mat
funderade och saknar min linda!
kollade facebook och lyssnar på mumien 2 i bakgrunden (döööhh)
undrar vad alla de andra vännerna gör !!! 











Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig med!!!



Nu kliar de i fingrarna...håller du på o gör stora skålar? Du är inte sugen på att göra en sådan och en tillbringare i typ lila färg eller den silvriga du lykades göra en gång? I pay good many :p

2010-01-31 @ 16:47:46
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: sebb

klart jag ska göra .. ooh gött att du valde lila för de är jusst den färg jag har tagit fram för att använda hahahaha.. den silvriga är slut så de går dock inte

2010-01-31 @ 20:23:32
Postat av: Linda

Hihi fan vad bra tajming då :p satsa på nån djup lila är du gullig =) Synd att silver va slut, hade varit coolt och skvätt de på något vis över de lila =) Skicka görna bilder på de du gjort gubben!!

2010-02-01 @ 08:35:56
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: sebb

okej de ska jag göra .. var tvungen å göra om allt idag så de dröjer lite till .. har även beställt färg för 500 kr , kunde då aldrig tro att de var så dyrt

2010-02-01 @ 19:56:41
Postat av: Linda

Mm ja de trodde inte ja heller...men de är väl så när man en dag kommer bli känd över hela världen med sin konst :p haha

2010-02-02 @ 18:29:14
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: sebb

hahaha de tror jag dock inte

2010-02-02 @ 21:05:56
Postat av: Linda

Det vet ja att du kommer bli =)

2010-02-04 @ 16:49:31
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback