skitdag !!!

Denna dagen har då inte vart den bästa .
dagen började med ett kort skolmöte.
sedan blev de caffe och jag läste mitt horoskop i metro där de stod
Oxen:
Du är besviken över att en tidigare arbetsinsats visar sig ha varit mer eller mindre bortkastad tid.

mmh jag funderade lite och vågade knappt gå ner på ca en timma .. men då jag väl kommit ner började jag glasera mina få saker jag hade kvar från skröjbränningarna .  och sedan gick jag förbi en vagn av alla de saker jag gjort i fredags (ALLT var förstört)  de var stora sprickor i allt och det gick inte att rädda nått .. Jävlans horoskop till att ha rätt!!!! 
efter att ha kollat igenom allt jag gjorde i fredags var det bara att slänga skiten ..,. sedan var de bara att börja om för fjärde gången ..  
så åter igen har jag återskapat allt jag gjorde i fredags och hoppas att de håller tills imorgon ..   (hatar lera!!!!)
Man skulle kunna säga att jag har vart på dåligt humör hela dagen och har haft svårt för ens att tänka tanken på att försöka vara lite posetiv till nått .. 
men efter att ha gnällt hela dagen till klockan 19:00 begav jag mig hem och nu sitter jag fortfarande och är sur .. hahah sikken toppen dag!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback