härliga dag

nu vart de ett tag sedan jag bloggade , men idag känns de som att livet är på plats ,

började med en dag i skolan till en 15:30 där jag både fick gjort de ena och de andra,   blev även bjuden på mat på gamla larssons .  (tackar jag för)   ..   efter de blev de en kvick färd till körskolan där jag bokade upp mitt liv för körtider , allt för att få en mer strässigare vardag ,  så snart ska man övningsköra IGEN   wohoo..   ja efter ett kort besök där inne blev de sedan hemfärd och en sväng i solen innan pappa ville att jag skulle förlja med honnom och grannen på en promenad i rådaskogen med stavar ,   smart som jag är satte jag på tyngder på fötterna med hihihih ...   efter en kort cykeltur till råda dök även pappa ner i vattnet i diket ,, hahaha kunde inte sluta skratta ..   de blev ungefär en tvåtimmarsvandring, (otroligt skönt i värmen ).... 
ja och nu då man är hemma har man fått på sig ett antronic bälte som jag lånade av min bror..  hihihi ,,(ska se om de händer något











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback