Måndagen 7 sep

Idag blev de en snabbsväng till Vara med klassen för att kolla på Ingers utställning i biblan. Inger är en av mina föredetta lärare och hon hade låvat oss att ge en privat rundtur.  hon kallade utställningens  för: gömmor viket man kanske inte resonerar till i första taget men det gav sig efter ett tag då man börjat kolla lite extra på föremålen. 
Efter utställningen drog vi hem till inger  där vi blev bjudna på fika och jag spillde ut en hel kopp med kaffe över ingers bordsduk (jippi turen är med mig "nooooot"). 
vi fick även en liten rundtur i hennes verkstad och hem i Ljung?,   efter rundturen och fikat begav vi oss hemåt för att börja packa väskan tills morgondagen, (måsste bara säga att kent ="lärare"  är en usel bilförare som fick både mig å Vera att bli åksjuka efter bara några få kilometer.)

Imorgon bär det av till Prag med klassen, något som ska bli väldigt spännande. resan börjar klockan 10:50 med buss. fan att åka buss med pensionärer så långt kan nog inte vara höjdpunkten med resan , men vem vet, det återstår att se imorgon. ska vara uppe länge idag så jag kan sova mycket på vägen ner hehehehe.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback