Attans

Idag gick en av mina formar sönder till mina ljuslyktor ..  "snyft"   så nu måsste man göra en ny , inte lika roligt , men denna gången ska jag fan göra en 5 stycken på en och samma gång så man har några i reserv.   så än så länge så har jag bara en kvar och de är den dåliga av dem ..  typiskt ..  vad mer ska hända denna dag .  drejningen gick åt skogen och jutningen gick skit eftersom massan bara rann igenom formen och ut på golvet ..  denna dag har bara vart tråkig och besvärligt .. hoppas att morgondagen blir bättre ..

Nu kommer de dock ta längre tid med beställmningarna på ljuslyktorna 
 mmhh












Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Jag vill ha en grön :D

2009-09-22 @ 18:44:38
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback