torsdag- lördag

Torsdagen började la sådär ,  fick ingen årdning på sakerna i skolan och blev bara arg över att inget gick som jag ville .. tack och låv ringde sandra mitt uppe i mitt argaste och sa att hon stod utanför skolan , gick dit och blev genast mycket gladare ..  vi bestämde nämligen dagen innan att jag hon , malin och sara skulle ta en fika på stan .      så under väntan på de andra att dom skulle komma till stan gick jag och sandra runnt och kollade på musser ooch halsdukar , blev en hel del provande av deverse saker.    efter ett tag ringde malin som hade försåvit sig och sa att vi skulle möta upp henne på ålens ...  så gick och hämtade henne och drog sedan till Fifflers där man inte varit på mycket länge ...   satt och tjötade där i ca 2 timmar,....   sedan blev de lite mer letande efter halsdukar och mösser på gina ,   efter de ringde sara som kom och vi gick å fikade, på söderströms ..  de var gott men för mättsamt..

drog sedan tillbaka till skolan för att göra klart mitt arbete..  efter att nästan gjort klart allt så kollade jag på klockan och såg att hon närmade sig 18:30  .  bestämde mig då för att dra till malin , där sandra och sara var..  de blev lite Rese möte och vi kom la fram till ingenting.. hehe .. 

Efter att komma fram till ingenting kollade vi på en dålig film som skulle vara en skräckis (NOOOOOT!!!!)
GÖR DÅLIG   "Jekyll + Hyde"... 


Fredagen
började inte som jag trott , hade planerat att vara i skolan klockan 07:00 i skolan för att göra klart mina saker , men med mindre lycka försov jag mig och kom inte till skolan förens vid klockan 12:00  wohoo .
dagen blev en ren stor försening som jag aldrig hann i kapp ..  blev färdigt med mina saker vid en 15:00  sedan fick jag ta bussen hem för att sedan göra mat och efter de kasta mig iväg till malin.   där skulle vi ha vårt andra resemöte ,,  något som aldrig blev av eftersom alla var lite sena ...  de blev istället lite utgång på bowlingen ... 
Bowlingen är inte som de ha varit ,, var inte alls roligt där ,,   efter vi alla insett att denna kväll inte skulle bli toppen så drog vi till torngrillen för att få något i magen ..  MUMMa ,, där slutade sedan kvällen ....

klockan 03:30 vaknade jag upp i natten och var gör yr i huvudet ,,  det pulserade och stekte jävul (trodde jag skulle dö)     fick sedan akut kasta mig upp ur sängen och springa mot toan där man fick tillbringa halva natten å spy upp allt vin ..   WOHOOOO  det måsste ha vart ölen som ställde till de så på bowlingen .. ÖL OCH VIN SKA INTE BLANDAS  (nu kanske jag har lärt mig nått)

pigg?datornördhehe
mmhbowlingen


Lördag denna dag började inte alls så bra ..  som sagt ett pulserande huvud med en helt rubbad mage ..   sitter nu å kollar runnt på facebook och bloggar , allt för att koncenterera mig på något annat än denna baksmälla ..   
Idag ska jag även baka bröööd ..  jästen går ut imorgon , ucsh och blää vad pigger jag är på de












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback