Måndag

Idag är första dagen på höstlovet ,, eller ja jag var en sväng på skolan för att plocka ut en ugn som sot evigheter..  brukar ju inte ta två timmar att plocka ur en ugn om man säger så .. hahaha ..  antingen var jag mycket slö eller så var det bara välldigt mycket saker. 
fick bla ut mina kruker som jag ska ha till projektet .. hahh de blev la sådär om man säger så ,, inte helnöjd men de får funka ..   efter att fått gjort lite skit i skolan blev de en sväng till bowlingens solarium med mamma som måsste sola lite innan hon och pappa åker till Thailand..  fy fan för dom ...

Pratade även med min stora kramnallebjörn linda idag ,,  vi bestämde att jag ska ta en sväng nu i veckan till henne så vi kan dricka lite vin å tjöta mm..   fy fan vad jag ser fram imot de , det var ett välldans tag sedan man såg henne och saknar henne allt för mycket nu . 

Men nu sitter man och kollar på paranormal activity, vet inte vad de var för skit men lite rädder blev man allt ,, hade väldig hög volym i hörlurarna hihihih..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback