veckan

denna vecka har gått väldigt snabbt , har producerat som en galning i skolan , både för projektet och för julmarknaden ,,  usch och blää så strässigt.. men idag han jag till slut få med mina sissta saker i ugnen som blir färdig imorgon ...  gud så sköönt ..     imorgon ska vi dock sätta hela utställningen på plats , (vi får la se hur de går)  ...    lägger ut lite bilder på de sedan ...       imorgon ska de även vara halloween fest för oss i skolan ..  de ska bli mycket roligt , har gått runnt och funderat hela dagen på vad jag skulle klä ut mig till. men tillslut fick jag en bra ide av Sara ,,  sara din dröm blir sannnnnnnnnnnn, även om jag utväcklat vidare den lite ..   är nu mera en död sånn där ..  kan ju inte nämna vad jag ska vara eftersom folk snokar runnt .   bilder kommer nog på de med.

llördag är de även utställning på våra saker i skolan på Pannrummet  11:00 , bakom skybaren , Välkommen











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback