utställning 7 november

dagen började med världens huvudvärk , klockan var åtta då jag först gick upp för att dricka massa vatten , sedan blev de sängen i en timma innan de var dax att göra sig iordning..  något som visade sig vara helt onödigt . dushen var jävligt skön men den fick mig dock inte att se något fräschare ut .. men som sagt fick jag ta mig innåt mot staden och vara med på vår egen utställning .  
bestämde mig först för att gå en sväng till skolan för att se om någon hade kommit dit ,  var ju en halvtimma förtidig och jag hittade karin i klassen som stod och strök tyg ..   satte mig där på en stol och tjötade lite med henne om gårdagen och hur det hade gått..    sedan begav vi oss mot utställningslokalen för att möta upp alla andra..  

utställningen gick bra och vi fick var sin ros (gulligt)   hahha.. 
utställning mönsterdessa fula fiskfat har jag gjort

resten av dagen spenderade jag i min soffa där jag kollade på serier hela dagen hehehe ..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback