halloween barnen är ute efter mitt godis

under lördagskvällen , efter jag vart hos linda blev de en sväng till mina kusiner som fyllde år ..  mycket trevligt å se att de lever och mår bra heheheh ..   efter de begav jag mig hemmåt och fick spendera min dag med å sitta vid facebook och ta de lugna´.  något som var mycket skönt tills jag hörde att det knackade på dörren , jag begav mig mot dörren och då jag väl fick se något rött utanför dörren tvekade jag och tänkte för mig sj " de måsste vara grannens barn som är ute efter mitt godis "   vågar jag öppna eller inte ?  ska jag behålla mitt godis eller ge bort ..   jag bestämde mig sedan för att behålla mitt godis och vänta ut de hela ,,  typiskt så går dom till andra dörren och jag blir tvingad att öppna ,,  typiskt då blev de inget godis för min del.  jag skulle sagt bus , men vad hade de gjort ?  kommit in och slaktat mig med deras stora godiskorgar???!!!!!!  det måsste bara ha vart djävulen själver som sänt dessa barn .


barnen från hell












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback