ett sent inlägg

förra veckan var de höstlov ..   de första dagarna spenderade jag med att göra ingenting , något som var mycket skönt om man får säga så !!!...    från torsdag till Lördag spenderade jag mina dagar med min nallebjörn Linda  och hennes pojkvänn Jonas..  måsste bara säga att de var så härligt att träffa henne igen, även om vi inte gjorde allt för mycket så var jag glad över att träffa henne ..  det hade gått aldeles för länge sedan sisst och det fanns mycket att prata om ...    det blev även lite vindrickande ena kvällen , med en (Xbox360 ) gitarr i handen =)  .. 
andra kvällen blev de lite snaps av min Becherovka,  råkade kanske bli lite väl fuller , hihihi och självklart losade man i monopol samtidigt .... hahaha ..    
dag tre var  då en lite mer lugnare dag , vaknade upp av värmeslag och solen i ögonen medan huvudet värkte..    det tog sin lilla tid innan vi alla kom igång och fick något gjort, maten lagades och jag lämnade en kladdkaka till dem innan jag åkte hihihi ..
mmhhär är vi på kyrkogårdenhär dödar linda Henry ,  en kaka som tog 10 dagar att göraär är vi å kollar på hus ,,,  detta var dock inge bra
Linda har blivit helt besatt av Cafe worldhär är vi på väg å tända ett ljus nååå  vadå fusk!!!!!!ja dusover han eller är han bara helt full??  de är den stora frågan












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback