10 November

idag har man äntligen blivit frisk , sedan dagen innan halloween festen åkte man på någon förkyldning och efter halloweenfesten kan jag ju inte säga att de blivit bättre ..  ne de följande två dagarna låg man i soffan och tog de lugna medan snoret vällde ut genom näsan ..  usch och blää .. 
men nu under tisdagsmorgonen kännde jag mig mycket bättre  så jag bestämde mig för att gå till skolan och försöka jobba ikapp gårdagen , det blev en lång dag och jag blev la kvar till en sisådär halv åtta ..  

men blev ju halvfärdig med mitt mönster projekt och halvfärdig med mina ljuslycktor ..  som sagt tar ju allt välldig lång tid innom den keramiska världen , det är tillverkningen,putsning, skröjbränning, glasyr, och sedan in i ugnen igen.   det är bara att hålla tömmarna då godset ska pasera alla dessa moment och hoppas på att de håller. 
(självklart åkte 6 stycken ljuslyktor till sopen idag )...

även så har jag nu fått beslutsångest ,  gjorde en avgutning på min burk/vas för att se hur det blir om man vänder på allt och nui  kan jag inte bestämma mig på vilken av dessa jag ska gå vidare på .) 
mönster projektnågra få ljuslykter som åker igenom putsnings arbetet , 6 stycken gick sönder bläää











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback