Nyår

ny drar de ihop sig snart är de nyår ,  har vart med pappa och handlat idag , så nu har jag allt för kvällen tror jag ..    kvällen för mig börjar hos sandra där jag ska börja baka kladkaka som jag ska ha med mig till johannes ...   hos johannes ska vi sedan bli ca 16 personer som ska äta och dricka gott . 
är så otroligt taggad!!!!   
efter ha varit hos johannes så blir de taxi in till staden vid en 23:30 tiden där vi ska kolla på alla fyverkerier. 
sedan får vi se vart resten av kvällen tar vägen , hoppas att de blir en lång kväll :)...

ÖNSKAR ER ALLA ETT GÖTT NYTT ÅR
önskar mig hahaha



En ps3 omvandling jag höll på med igår .. ibland måsste man uppdatera sin facebook hahhaha ..
jag föreett ps3 kort











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback