25 dec GALET

denna kvällen blev inte som man tänkt sig ..  det var fest hos majzen och det var ju roligt till en början .  men efter att ha tagit sin första snaps försvann minnet ..  tydligen hade vi tagit oss till stadt på kvällen där jag rätt så snabbt blev utkastad!!!   efter de hade jag tydligen gått där ifrån  och har ingen aning vart..   vaknade sedan upp i min säng på morgonen och var fortfarande fuller.  men då jag väl fick se mig i spegen fick jag en liten chock.   hade massa blåmärken i hela ansiktet och såg helt förjävlig ut ..  mamma sa att då jag kom hem hade jag sagt att det var sugmärken????  .. hmmm ... ja vad ska man troo ..   fick lite panik och satt och SMSade med sandra typ halva dagen ...   
galet att minnet bara kan försvinna så helt över en kväll .  ofta brukar man ju minnas småsaker men jag vet inget ..      får hoppas att nyår blir bättre











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback